Šiaulių Dainų progimnazijoje vyko Šiaulių miesto savivaldybės finansuota STEAM JUNIOR programa „STEAM LABORATORIJA“
- Paskelbta: 2024-06-13
- Kategorija: Projektinė veikla
2024 metų gegužės mėnesį Šiaulių Dainų progimnazijoje buvo įgyvendinta inovatyvi edukacinė programa „STEAM LABORATORIJA“, kurioje dalyvavo Šiaulių Zoknių progimnazijos 3 klasės mokiniai. Programos metu vaikai turėjo galimybę gilintis į gamtos mokslus, matematiką, technologijas, inžineriją ir kūrybiškumą per įvairias praktines veiklas.
Pirmasis užsiėmimas: „Inžinerinė raketa“
2024 metų gegužės 6 d. vyko pirmasis užsiėmimas, kuriame dalyviai mokėsi apie raketų istoriją ir jų svarbą žmonijai. Vaikai iš ekologiškų ir tvarių medžiagų kūrė raketas ir testavo jas praktikoje. Matuodami raketos skrydžio atstumą, mokiniai galėjo įvertinti, kiek toli jų raketa gali nuskristi, ir konvertavo atstumą į astronominius vienetus, siekdami suprasti, į kurią planetą galėtų nukeliauti jų sukurtas aparatas. Šis užsiėmimas skatino ne tik praktinius inžinerijos ir gamtos mokslų įgūdžius, bet ir matematikos žinias bei kūrybiškumą.
Antrasis užsiėmimas: „Inovatyvus gyvūnas“
Gegužės 13 d. vyko antrasis užsiėmimas, skirtas elektros ir šviesos tyrinėjimams. Mokiniai susipažino su elektros grandinėmis ir pasigamino LED šviestuvus-gyvūnus. Vaikai išbandė Pixilart įrankį, leidžiantį kurti detalius pikselių meno kūrinius, ir dekoravo savo šviestuvus. Užsiėmimas skatino ne tik technologijų ir gamtos mokslų žinias, bet ir kūrybiškumą bei skaitmenines kompetencijas. Vaikai turėjo galimybę praktiškai pritaikyti matematikos, inžinerijos ir kūrybos įgūdžius.
Trečiasis užsiėmimas: „VEX IQ techninė kūryba“
Gegužės 20 d. mokiniai įsitraukė į VEX IQ robotikos užsiėmimą. Vaikai susipažino su VEX IQ robotų detalėmis ir sukūrė veikiantį suktuko modelį, kurį išbandė praktiškai. Mokiniai turėjo galimybę suprasti, kaip suktuko greitis ir jėga priklauso nuo skriemulio dydžio, ir išmokti valdyti VEX IQ robotą nuotolinio valdymo pultu. Užsiėmimas taip pat skatino praktinių įgūdžių lavinimą, bendradarbiavimą ir kūrybiškumą. Vaikai dalyvavo mini varžybose, kurios leido jiems pasitikrinti savo sugebėjimus.
Ketvirtasis užsiėmimas: „Linksmi eksperimentai su druska“
Gegužės 27 d. mokiniai atliko įvairius eksperimentus su druska, tyrinėdami jos savybes ir mokydamiesi apie spalvų maišymą. Vaikai maišė spalvas iš spalvotų saldainių, nudažė druską įvairiomis spalvomis ir gamino suvenyrus. Užsiėmimo metu mokiniai lavino kritinį mąstymą ir kūrybiškumą. Jie taip pat naudojo 3D pieštukus, kad įvertintų ir pristatytų savo įgytas žinias.
Programos užbaigimas ir rezultatai
Užbaigus visus užsiėmimus, programos dalyviai buvo apdovanoti STEAM JUNIOR programos „STEAM LABORATORIJA“ baigimo pažymėjimais. Šių užsiėmimų metu mokiniai ne tik gilino gamtos mokslų, matematikos, technologijų, inžinerijos ir kūrybos žinias, bet ir tobulino savo komunikavimo, kultūrinę, kūrybiškumo, pažinimo, skaitmeninę ir socialinę, emocinę kompetencijas.
Informaciją parengė informacinių technologijų mokytoja Jolita Kaupienė.
-
- Paskelbta: 2024-06-12
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-06-11
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-06-07
- Kategorija: Projektinė veikla
Gegužės 13-18 dienomis Šiaulių Dainų progimnazijos mokiniai, lydimi mokytojų, da... -
- Paskelbta: 2024-06-05
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-06-04
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-06-04
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-06-03
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-05-30
- Kategorija: Projektinė veikla
-
- Paskelbta: 2024-05-29
- Kategorija: Projektinė veikla