STEAM takais į svajonių profesiją: pažink, atrask, pasirink

Kaip padėti mokiniams atrasti savo kelią į svajonių profesiją? Kaip sudominti, įkvėpti ir motyvuoti juos mąstyti apie ateitį? Atsakymo 5D klasės bendruomenė ieškoji edukacinės išvykos metu į Šiaulių STEAM centrą, kurios tikslas – ugdyti mokinių socialines, pažinimo ir karjeros kompetencijas, stebint realią darbo aplinką ir praktikuojant mandagų bendravimą viešojoje erdvėje.

Tai buvo ypatinga išvyka – apsilankėme Viliaus mamos darbovietėje, tad mokiniai galėjo iš arčiau susipažinti ne tik su STEAM pasauliu, bet ir su tėvų profesine veikla.

Mergaitės dalyvavo užsiėmime „Kosmetinių burbuliukų gamyba“, kur kūrybiškai derino chemijos žinias ir praktinius gebėjimus. Tai buvo ne tik smagus, bet ir naudingas būdas suprasti, kaip gamtos mokslai gali būti pritaikomi realiame gyvenime – juk tai susiję su kosmetikos pramone, kūrybišku verslu ir net chemiko profesija.

Berniukai gilinosi į tvarią energetiką – užsiėmime „LEGO saulės elektrinė“ jie konstravo, eksperimentavo ir aiškinosi, kaip veikia atsinaujinantys energijos šaltiniai. Ši patirtis skatino techninį mąstymą ir kvietė pagalvoti apie inžinieriaus ar energetikos specialisto kelią.

Per šią veiklą mokiniai ne tik plėtė žinias apie STEAM sritis ir profesijų įvairovę, bet ir ugdėsi gebėjimą stebėti, klausti, reflektuoti, dalijosi įspūdžiais, diskutavo apie tai, kas juos sudomino ir ką norėtų patys išbandyti ateityje.

Svarbiausia – stiprėjo ryšys tarp mokyklos, šeimos ir bendruomenės. Tokie susitikimai padeda mokiniams suvokti, jog profesinis kelias prasideda nuo smalsumo, klausimų ir galimybių pažinti pasaulį per veiklą.

Šios patirtys motyvuoja mokinius planuoti savo ateitį, o pasirinkimai tampa sąmoningesni, prasmingesni ir artimesni jų svajonėms.

Nuotraukos:
Kristina Juodeikienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas