Šeštasis mokinių-tėvų-mokytojų forumas ,,Progimnaziją kuriame kartu“

  • Paskelbta: 2024-11-25
  • Kategorija: Renginiai

2024 m. lapkričio 21 pavakarę į Šiaulių Dainų progimnaziją susirinko aktyviausi mokyklos bendruomenės nariai: mokiniai, tėveliai, mokytojai, kuri savo idėjomis ir pasiūlymais aktyviai įsitraukia į progimnazijos strategijos kūrimą ir veiklų tobulinimą. Jau šeštą kartą progimnazijos direktorės Astos Vaičiūnienės inicijuotas forumas kvietė dalyvius dalintis įžvalgomis apie kokybišką ir tvarią mokinio kompetencijų ūgtį progimnazijoje.

Daugiau nei 100 forumo dalyvių septyniose mišriose grupėse aktyviai diskutavo temomis: pamokos už klasės ribų – projektinis mokymasis progimnazijoje; atnaujintas ugdymo turinys – progimnazijos tradicijos ir pokyčių kryptys; klasės ir asmeninės mokymosi pažangos stebėsenos stiprybės ir tobulintinos sritys; sveikatą stiprinanti mokykla; STEAM ugdymas; mokinio įsivertinimo pamokoje modelis „Noriu, žinau, pritaikau“; tvari mokykla.

Visų forumo dalyvių nuomonės ir įžvalgos buvo svarbios. Forumo pabaigoje kiekviena komanda išskyrė esminius aspektus.

Direktorė pasidžiaugė, kad progimnazijos išskirtinumas yra STEAM ir mokiniams yra sudarytos sąlygos ugdytis platesnę pasaulėvoką, tobulinti kritinį ir kūrybinį mąstymą, mokytis suvokti pasaulio vientisumą, spręsti problemas. Mokiniai ir tėveliai kaip vertybes išskyrė progimnazijos tradicijų tęstinumą, aukštus mokymosi pasiekimus, puikų aprūpinimą mokymosi aplinkomis. Mokiniai akcentavo, kad siekiant asmeninės ir klasės pažangos didėja motyvacija, be to, tėvelių iniciatyva klasei, padariusiai didžiausią pažangą, skiriamas piniginis prizas. Mokykla gali didžiuoti tvarumo puoselėjimu – turint elektroninius vadovėlius ir pratybas naudojama mažiau popieriaus, saulės kolektoriai aprūpina mokyklą elektra, atsisakyta vienkartinių plastiko indų, rūšiuojamos šiukšlės ir atliekos, technologijų pamokose mokoma, kaip daiktus panaudoti antrąkart. Progimnazijoje pertraukų metu organizuojamos aktyvios veiklos, rūpinamasi fizine ir psichine sveikata, vykdomi sveikatinimo projektai. Didelis dėmesys skiriamas įsivertinimo kultūrai, taikant modelį ,,Noriu, žinau, pritaikau (NŽP)“, mokiniai reguliariai kelia asmeninius tikslus ir įsivertina pildydami ,,Mokinio asmeninės pažangą (MAP)“.

Visų dalyvių indėlis ir pasiūlymai yra vertingi progimnazijos bendros kultūros kūrimui ir puoselėjimui.

Autorius:
Laura Pikelienė

Nuotraukos:
Lina Pčelincevaitė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas