2023 m. kovo 2 d. PUG-1 ir PUG-2 pedagogės Sandra Karaveckienė ir Justė Milašauskienė vedė atviras ugdomąsias veiklas Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos bakalauro studijų programos ,,Specialioji pedagogika ir logopedija“ 2 kurso studentėms, dalijosi patirtimi, kaip integruoti matematinį ugdymą į projektines veiklas, ugdyti vaikų kompetencijas vadovaujantis Atnaujinta priešmokyklinio ugdymo programa.
PUG-1 ugdytiniai aktyviai dalyvavo atvirose veiklose: skaičiavo centus, pynė ,,Skaičių voratinklį“, sportavo ridenant linksmąjį kubą, varžėsi, kas greičiau suskaičiuos matematinius veiksmus ir atsakymą pavaizduos magnetinėje lentelėje, žaidė boulingą ir rezultatus vaizdavo diagramose bei pateiktiems matematiniams veiksmams ieškojo atitinkamų domino kaladėlių, atliko matematines užduotis interaktyvioje lentoje.
PUG-2 pedagogė kartu su ugdytiniais studentėms pademonstravo mokomąsias priemones skaičiavimo įgūdžių įtvirtinimui, panaudojant įvairias gamtines medžiagas. Vaikai atliko sudėties ir atimties veiksmus lentoje ir kortelėse, atlikdami linksmas diferencijuotas užduotėles įtvirtino skaičių seką, pasikartojo geometrines figūras, dėliojant jas iš vienkartinių stiklinių, kamštelių, sagų, LEGO kaladėlių.
Stebėtų atvirų ugdomųjų veiklų refleksijos metu progimnazijos specialioji pedagogė, Vilniaus universiteto Šiaulių akademijos Edukologijos instituto docentė, dr. Laima Tomėnienė kartu su priešmokyklinio ugdymo pedagogėmis Sandra Karaveckiene ir Juste Milašauskiene bei studentėmis diskutavo apie matematinių vaizdinių ugdymo(si) galimybes priešmokykliniame amžiuje, akcentavo įvairių gebėjimų turinčių vaikų ugdymui pritaikytos ir mokymąsi stimuliuojančios aplinkos kūrimo svarbą, siekiant sudaryti prielaidas vaiko individualių galių plėtotei, užtikrinti kiekvieno vaiko mokymosi sėkmę, sudaryti galimybę vaikams skirtingais būdais pademonstruoti pasiekimus bei daromą pažangą.
Informaciją parengė Laima Tomėnienė, Sandra Karaveckienė, Justė Milašauskienė
-
- Paskelbta: 2023-02-28
- Kategorija: Renginiai