Patyriminio ugdymo diena

  • Paskelbta: 2024-10-28
  • Kategorija: Renginiai

2024 m. spalio 24 dieną Šiaulių Dainų progimnazijoje 5–8 klasių mokiniams organizuota patyriminio ugdymo diena „Matau – liečiu – girdžiu – kalbu – savo kraštą atrandu“. Šios dienos tikslas – didinti mokinių susidomėjimą gamtos mokslais, technologijomis, matematika, ugdyti mokinių platesnę pasaulėvoką, tobulinti kritinį ir kūrybinį mąstymą, mokyti suvokti pasaulio vientisumą, spręsti problemas.

Penktokai vykdė įvairias su vėju susijusias veiklas: kūrė vėjo jėgaines, susipažino su vėjo energetika, konstravo ir programavo lego vėjo indikatorius. Mokiniams labai patiko visos dienos veiklos: diskusija apie maisto tvarumą, vėjo jėgainių kūrimas, ledų gamyba, aktyvi sportinė veikla bei senovinių vardinių sausainių kepimas Žaliūkų malūne. 

Šeštokai Šiaulių techninės kūrybos centre dalyvavo patyriminėje edukacijoje „Piratų laivas“, kur pasigamino gražius piratiškus laivelius. Buvo kūrybiški, darbštūs, susikaupę, tarpusavyje puikiai bendravo ir bendradarbiavo. Glausta refleksija: labai patiko, buvo įdomu, smagu gaminti ir patirti sėkmę!

Septintokai Šiaulių techninės kūrybos centre dalyvavo edukacijoje „Cheminis sodas“. Iš įvairių druskų patys augino koralus. Susipažino su kobalto chloridu, vario sulfatu, mangano chloridu.

8a klasė dalyvavo integruotoje biologijos ir chemijos pamokoje ,,Grūdų tyrimai“ Šiaulių Universitetinėje gimnazijoje. 

8b klasė lankėsi Šiaulių TMC ir susipažino su elektriko, suvirintojo bei automechaniko specialybėmis.

8c klasės mokiniai lankėsi Šiaulių technologijų mokymo centre, susipažino su apskaitininko ir biuro administratoriaus darbo specifika. Mokiniai mokėsi teisingai pildyti, pasirašyti, antspauduoti, susegti dokumentus, skaičiavo pelno mokesčius, tikrino sąskaitas, žymėjo trūkumus, skaičiavo balansą. Užsiėmimai patiko, mokiniai kalbėjo, kad apskaitininku būti sunku, nes reikia daug ir atidžiai skaičiuoti.

8d klasės mokiniai lankėsi Šiaulių Universitetinėje gimnazijoje ir dalyvavo integruotoje fizikos ir istorijos pamokoje „Geodezinis kupolas: nuo istorijos iki modelio”. Mokiniai išsiaiškino kupolo istorinę reikšmę nuo senovės iki šių laikų, aptarė geodezinio kupolo pagrindines savybes ir kuo jis skiriasi nuo kitų architektūrinių formų. Aštuntokai konstravo geodezinio kupolo modelį. Įdomi ir prasminga STEAM veikla.

Diena buvo turininga, kupina įspūdžių ir naujų patirčių.

Autorius:
Laura Pikelienė

Nuotraukos:
Laura Pikelienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas