Informacinių technologijų būrelis „Robotukai“

Vadovė informatikos mokytoja ekspertė Jolita Kaupienė

206 kabinetas

„Robotukas“ būrelis

„Robotukas“ būrelis yra skirtas 2-4 klasių mokiniams ir suteikia galimybę ankstyvame amžiuje įgyti vertingų technologinių ir socialinių įgūdžių. Šio būrelio dėka mokiniai susipažįsta su Knex ir VEX IQ konstrukciniais elementais bei mokosi valdyti VEX IQ robotus. Šie robotai ir konstravimo elementai yra puikus būdas vaikams įgyti pirmąsias inžinerijos, programavimo ir robotikos žinias. Būrelio vadovė, informatikos mokytoja ekspertė Jolita Kaupienė, stengiasi sukurti įdomią ir įtraukiančią mokymosi aplinką, kuri ne tik skatina mokymąsi, bet ir ugdo vaikų kūrybiškumą bei techninį mąstymą.

Konstravimo ir technologinių įgūdžių ugdymas

Būrelio užsiėmimuose mokiniai mokosi spręsti įvairius konstrukcinius uždavinius, naudodami Knex ir VEX IQ elementus. Šie įrankiai leidžia vaikams praktiškai įgyvendinti savo kūrybines idėjas ir patirti inžinerijos pasaulį iš vidaus. Mokiniai:

· Konstravimo pagrindai: Sužino, kaip surinkti įvairias konstrukcijas ir sistemas, kaip sujungti skirtingas dalis ir kokios medžiagos bei priemonės tam reikalingos.

· Robotų valdymas: Susipažįsta su VEX IQ robotų valdymo pagrindais, įgyja pirmąsias programavimo žinias ir mokosi, kaip užprogramuoti robotus atlikti paprastas užduotis.

Socialinių įgūdžių ugdymas

Vienas iš pagrindinių „Robotukas“ būrelio tikslų yra ugdyti darbo grupėje ir komandinio darbo įgūdžius. Mokiniai dirba mažose grupelėse, kuriose mokosi bendradarbiauti, pasidalinti atsakomybėmis ir kartu siekti bendro tikslo. Tai padeda jiems:

· Komunikaciniai gebėjimai: Lavinti savo gebėjimą aiškiai ir suprantamai išsakyti savo mintis bei klausytis kitų.

· Komandinis darbas: Suprasti, kaip svarbu yra efektyviai bendradarbiauti, dalintis idėjomis ir priimti bendrus sprendimus.

· Atsakomybė ir lyderystė: Vaikai mokosi prisiimti atsakomybę už savo darbus, taip pat turi galimybę išbandyti lyderio vaidmenį, kai reikia vadovauti komandai ar projekto daliai.

Konkursai ir varžybos

Mokiniai, dalyvaujantys „Robotukas“ būrelyje, taip pat turi galimybę dalyvauti įvairiuose konkursuose ir varžybose. Šios veiklos suteikia mokiniams galimybę pritaikyti įgytas žinias ir įgūdžius praktikoje, ugdo jų pasitikėjimą savo gebėjimais ir skatina toliau tobulėti. Konkuruodami su kitais mokiniais, jie turi galimybę pamatyti, kaip jų įgūdžiai ir žinios palyginami su kitų, ir įgyti naujos patirties, kuri padės jiems ateityje.

Kodėl verta pasirinkti „Robotukas“ būrelį?

1. Ankstyvasis technologinis ugdymas: Mokiniai anksti pradeda mokytis technologijų, kas skatina jų susidomėjimą mokslu ir technika.

2. Kūrybiškumo ugdymas: Konstrukciniai uždaviniai ir robotų valdymas leidžia vaikams kūrybiškai išreikšti save ir eksperimentuoti.

3. Socialinių įgūdžių lavinimas: Mokiniai mokosi dirbti komandoje, dalintis idėjomis ir efektyviai komunikuoti.

4. Praktinė patirtis: Konkursai ir varžybos suteikia mokiniams galimybę praktiškai pritaikyti įgytas žinias ir įgūdžius.

5. Pasitikėjimas savimi: Dalyvavimas veiklose ir konkurencinėje aplinkoje skatina mokinių pasitikėjimą savimi ir jų gebėjimais.

„Robotukas“ būrelis yra puiki galimybė 2-4 klasių mokiniams žengti pirmuosius žingsnius technologijų ir robotikos pasaulyje.

 

Informatikos mokytoja ekspertė Jolita Kaupienė kviečia visus jaunuosius mokslininkus ir inžinierius prisijungti prie „Robotukas“ būrelio. Atraskite technologijų pasaulį ir ugdykite savo įgūdžius jau šiandien!

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 10.55 – 11.40
  • 5. 12.05 – 12.50
  • 6. 13.10 – 13.55
  • 7. 14.05 – 14.50
  • 8. 15.00 – 15.45
Iki žiemos (Kalėdų) atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.